sunnuntai 2. marraskuuta 2008

Blogin uusi ulkoasu

Ensimmäiseksi iso kiitos kaikille kyselyyn vastanneille!

Olen pari päivää tehnyt blogiini hienosäätöjä ja näemmä vastanneiden kesken uusi ulkoasu on ollut enimmäkseen mielletty hienoksi, toiseksi eniten oli hyvä-vaihtoehtoa käytetty, muutama no jaakin löytyi :) En sano että tämä olisi lopullinen blogini. Varmasti mielialojeni mukaan voin vielä vaihdella ulkoasua, jopa radikaalisti. Mutta olisi kiva kuulla teiltä, rakkaat lukijani, ehdotuksia mitä voisin parantaa?

Sininen väri on minulle läheinen koska se kuvaa merta, jota rakastan; Suomen taivasta, joka on minulle kaunein asia maailmassa, sekä rakastan sinisen kontrastia valkoisen kanssa. Se tuo mieleen niin Suomen lipun, puolipilvisen kesätaivaan ja valkoiset talot sinisillä ikkunaluukuilla, jotka auttamattomasti yhdistyvät mielessäni aurinkoon, lämpöön ja mereen :)

Taustalla on kuva Mersinin upeasta rantaviivasta. Kuva ei todellakaan näytä siltä Mersiniltä jota koen joka päivä, mutta auttaa minua aina muistamaan että Mersin tosissaan on myös näin upean näköinen kun oikeasta näkökulmasta katsoo. Aivan kuten elämä muutenkin.

Uusi kotini täällä netissä näyttää siis tältä.

Tervetuloa vierailemaan ja toivottavasti viihdytte matkassani pitkään :)

2 kommenttia:

  1. Minä tykkään näistä sivuista. Tuo taustakuva on todella kaunis. Tulee sellainen olo täällä kyläillessä, että on pienellä matkalla. :)

    VastaaPoista
  2. Elegia: kiitos kauniista sanoistasi :)

    VastaaPoista